onsdag, maj 25, 2011

Jag är en BUZZADOR ;)

PEPSODENT ANTI -  AGE

För en tid sen anmälde jag mig på Buzzador om att få testa PEPSODENT ANTI-AGE och jag kom med i denna kampanjen!!! Tycker det är såå kul att få vara med och testa olika produkter, helt gratis. Bara vissa produkter kostar att testa. För er som inte vet: Att vara en Buzzador innebär man får hem produkter/tjänster att testa helt utan kostnad, det finns produkter som kostar men dessa behöver du inte tacka ja till om du inte känner att du har råd eller inte är intresserad. När man fått hem produkten i fråga ska man givetvis testa produkten under 1 månads tid sen kan du blogga, facebooka, BUZZA = att berätta om produkten, berätta vad du tycker, ge bort varuprover som du får med i ditt paket med mera, fantasin sätter inga gränser :)

Nu ska vi då alltså testa Pepsodent Anti Age som är en tandkräm mot ålderstecken. Och vem kunde tro att det ska komma en tandkräm mot detta??? Att man tänker på sin hy är väl en sak, men att tänderna åldras...nä inget jag tänker på iallafall men nu ska det bli intressant att testa. Innan jag berättar mer om tandkrämen måste jag själv testa den, så jag återkommer med mer information snart!!
Man kan ju undra hur munnen och våra tänder åldras?
De 5 ålderstecken i munnen kan vara:
  • Tandköttsproblem,
  • Uppdraget tandkött,
  • Ilande tänder,
  • Förlorad vithet
  • Erosion av tandemaljen
I PAKETET SOM KOM IDAG LÅG DET EN TANDBORSTE, EN STOR TUB TANDKRÄM OCH 15 SMÅTUBER SOM JAG SKA DELA UT TILL FAMILJEN OCH VÄNNERNA.

Pepsodent Anti Age ska nu hjälpa mig att behålla ett ungdomligt leende och motverka att min mun ska bli gammal :) :).

 
VILL DU OCKSÅ BLI EN BUZZADOR, KLICKA PÅ LÄNKEN NEDAN OCH REGISTRERA DIG VIKTIGT ATT DU KLICKAR PÅ MIN LÄNK, FÖR DÅ FÅR JAG POÄNG FÖR ATT JAG FÅTT DIG ATT BLI EN BUZZADOR. KOM IGEN, DU HAR INGET ATT FÖRLORA.



Inga kommentarer: