onsdag, juni 01, 2011

Buzzador kampanj - Purina PRO PLAN

Idag kom ännu ett paket från Buzzador och alla ni som läst min blogg tidigare vet vad det innebär att vara Buzzador. Men för er som inte vet så innebär det att man först och främst får ett erbjudande via mejl om en kommande kampanj, man anmäler sitt intresse och har man tur och kommer med så får man ett paket hemskickat med produkten som man sen ska skriva om, berätta om, man kan även bjuda hem sina vänner på en Buzzning där man delar ut prova-på produkter osv.....

Nu ska jag buzza Purina PRO PLAN, fast denna gången är det inte jag som ska smaka, lukta och känna utan nu är det min lilla donnas tur. I paketet låg det en 400 grams Purina PRO PLAN kitten och 5 prova-på-påsar för vuxna katter som jag nu ska dela ut till vänner, familj och andra bekantskaper :) Innan jag kan berätta något mer om produkten måste jag låta Trizz smaka och jag ska även läsa igenom foldern som låg med i paketet.
Att ge en katt helt nytt foder är inte alltid så enkelt. Jag byter aldrig rakt av utan låter henne få smaka lite i taget för att se hur hon reagerar för nya dofter och smaker. En sån liten mage tåler inte att byta mat rakt av heller, så nu kommer det att bli lite uppblandat med hennes "eget" foder....


Här spanar Trizz in sin "nya" mat, hon luktar och kelar med påsen


Har du en vuxen katt som vill testa PURINA PRO PLAN?????

Inga kommentarer: