onsdag, juni 22, 2011

Fyndat idag

Usch vad jag är dålig på att skriva i min blogg, får nog bli lite skärpning på den fronten!!!

Idag har vi varit på min gamla arbetsplats Yves Rocher och fyndat. Fick veta via en av mina gamla  arbetskamrater att det skulle vara en sommarbutik öppen för allmänheten och jag som inte varit där sen jag slutade 2005 var bara tvungen att åka dit och shoppa lite och billigt blev det!!!! Handlade lite av varje, schampo, duschtvål, smink, herrparfym m.m...vi handlade för 480 kr och väl hemma räknade jag snabbt ihop att allt skulle kostat över 3 000 kr om vi köpt det på nätet!!! Och till så kallat normalpris
4 100 kr !!! Snacka om att fynda, sånt gillar jag!!!!! När jag jobbade där hade man ju aldrig slut på någonting och jag vet ju vad det är för produkter, vissa jättebra andra sämre...men idag fick jag vad jag ville, synd bara att det inte är öppet oftare.....

Inga kommentarer: